_…ـ-*™£منــتدياتِّّ الاســـــــــــدِّّ الابيـــــــــــضِّّ£™*-ـ…_
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

_…ـ-*™£منــتدياتِّّ الاســـــــــــدِّّ الابيـــــــــــضِّّ£™*-ـ…_

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
اذا كان لديك مشكلة عاطفية __ عائلية ___مشكلة صداقة ___ يرجى الاتصال على 0020113773785 وانشاء اللة سنجد الحل

جزاء المشى مع البنات الجزء الاول

كاتب الموضوعرسالة
الاسد الابيض
Admin
الاسد الابيض

اخلاق العضو : 0

جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Empty
مُساهمةموضوع: جزاء المشى مع البنات الجزء الاول   جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Icon_minitime6/11/2009, 1:06 am

اهلاااااااااااااا بقطقطنا البنوتات [#rose]

الوردة دى لكل البنوتات [#rose]

والوردة دى لكل اصدقائى [#rose]

والوردة دى ليا انا كمان [#rose] وكمان واحدة كمان [#rose] وكمان واحدة [#rose] [#furious] خلا ص ياعم النت لوج انتا هتضرب

انا هخش فى الموضوع من غير لف وحوارات على فكرة دى لهجة المصريين حوارات وافشات وانزل من على ودانى بس حلوة انزل من على ودانى دى

محسسنى ان ودانة كبيرة اوى
المهم يامعلمين انا هخش فى صلب الموضوع كدة رزع فى كلمة كدة بتيجى بعد رزع بس انا مش هقولها انا كنت اتكلمت فى موضوع عن البنات كدة وبسم اللة البنات كلهم الا شوية منهم صغننين كانو هيكلونى مش بسنانهم لا كانو هيكلونى بالشوكة والسكينة [#cry2_anim] كنت هموت من الضرب كنت هنضرب علقة مكلهاش حرامى [#cry_anim] ايوة انا سمعك ولا حتى كلها حمار فى مطلع [#biker_anim] مطلع اية قول مكلهاش حمار وهو طلع على الجدار [@bandages] بس انا طبعا جالى عرض عشان اسلم من العلقة دى واكيد اكيد انا عارف انى اقدر اضرب البنات كلهم [@babym] بس دى مغامرة الواحد مش قدها وخصوصا ان اليومين دول تلاقى البنت احلى رومانسية وطيبة جداااااااااا وحنونة وتجى تبوسها تقوللك لالا عيب احنا مش بتوع الكلام دة [@beatingheart] ملحوظة انا مش بوست حد قبل كدة [@sorrysmil] المهم تلاقى حبيبة القلب اتصلت بيك وتقوللك ايوة يا حبيبى انا عاوزة اشوفك حالا [#givelove_anim] انتى تقولها حاضر انا جاى حالا ياعمرى وانتا ياعينى مش فاضى للاسف انتا [@onloo] فى حياة تانية على طول تتحول من معفن [#woot] لولد رومانسى مية فل وشطة يامعلم [#giverose_anim] وتروح المكان الى انتا هتتقابل فية وهى جاية من بعيد وخجولة ياعينى وجاية حاطة راسها فى الارض وبتفرك ايديها من الخجل [@heartbeat] تقوم انتا تقوم بسرعة من مكانك وتنفض هدومك وتفرد صدرك ولا اجدعها اسد سيبك يابا بلا اسد ابيض بلا بتاع انتا ساعتها تكون اسد ولا كل الاسود وتتقل بقى وترفع الموبيل على ودانك الكبيرة وتعمل نفسك مشغول [@callyou] وتتعصب وتفضل تزعق فى التلفون وانتا مدى لحبيبة قلبك ظهرك واول ماتحس انها قربت منك تعمل نفسك بتلف مرة واحدة وانتا عصبى واول ماتشوفها كان الهم كلة انشال من عندك وايديك ترخى والموبيل يقع منك وتبص فى عينيها [#stupidsmile] وهى كمان تعمل فى الاول انها مكسوفة انما مضطرة تبص فى وشك عشان تبنجج عشان تخليك توافق على الموضوع المهم الى هى جاية ليك علية تقوم تجى دبانة رخمة اوى تقف على منخيرك للاسف مينفعشى تهشها عشان انتا فى موقف رومانسى والبت من جوة قلبها بتكلم نفسها وتقول اية الخجل دة انا مخجولة جدا [#rain2] وانتا عمال تقول لنفسك اية الدبانة بنت الجزمة دى يارب تمشى [#startcry] وخلتك دبانة تعاند فى ام الى جابوك لغاية لما تخش فى منخيرك تعطس عطسة تغرق وش البت الى معاك تفافة [#sweat]

يادى الكسوفة اللة يكسفك ياشيخ [@angry2] كويس انها دخلت فى مناخيرك وتفيت على البت امل لو كانت دخلت فى حتة تانية كنت هتعمل اية ؟؟
المهم خليك معايا من غير قرف وبطل تلعب فى منخيرك يا مقرف [@watching]

المهم بعد اما تتاسف للبت الموزةوتعطيها عود برسيم عشان تسامحك واحد غبى هيقولى لية عود برسيم اقولة ياغبى عشان سعادتك انتا طبعا بتقابلها فى ارض زراعية شكلة فلاح الولا دة باين علية
المهم البت ياعين كبد امها تاخد منك عود البرسيم وهى مبتسمة ابتسامة ولو تعرف ان ورا الابتسامة دى مصيبة جاية لاهلك وللى جابوك كنت جريت

ههههههههههه الولا انخض خضة كان هيموت فيها عارفين لية يا بنات وشباب ؟؟ تعالو نكمل بس وبعدين انتو هتعرفو [@giggle]
طبعا انتا خجلان من الى حصل وخصوصا انك بعد اما عطست فى وش البت دى مسحت وشها وهى بتمسح التفافة طلع فى المنديل المكياج

يانهار اسود [@heartbroken] هى البت دى الى حبتها دى شكلها يخوف من غير مكياج [#cry2_anim] ياترى كلت كام عيل البت دى [#cry_anim]

ياماماااااااااااااااااااااااااااااااا [#biker_anim] وتجى تجرى منها بس على مين يامعلم [#giggle] انتى وقعت ولا حد سم عليك بقفش امك من لياقة القميص وتلاقى وشها قلب كدة [#furious] وتقوللك انتا رايح فين ياروح امك انتا تاخدنى لحم وترمينى عضم دا انا اروح فيك السجب وابنك الى فى بطنى اودية فين انتا هتصتعبت يا يا كبدة الغزالة ياحليوة انتا [#angry_anim]

انتا ياعينى بعد اما كنت عامل فيها الاسد بقيت زى الولية الى مسكوها فى قضية دعارة وواخدنها فى البوكس ابو شنطة من ورا بس البوكس الى انتا فية من غير شنطة وواخدينك من غير ملاية [#kiss_anim] هههههههههه شكللك هيبقى مسخرة بصراحة انا اول واحد هجى على البوكس واركب معاك [@braces] عشان اتفرج ولا الظباط ليهم نفس وانا ملييش اية الى انا بقولة دة تعالو يا اسيدنا نرجع لموضعنا

المهم انتا ياعينى تعيط زيىى العيال الصغيرة ةوتقول [#cry2_anim] انا معملتش حاجة غير انى بوستك ملييش دعوة بالى فى بطنك

الاخت بعد اما كانت مسككلك من لياقة القميص بس تقوم افشة فى رقبتك وتقوللك ورحمة امى يا ...... امك وهاتك ياشتايم وانتا واقف وبنطلونك مبلول من ورا ومن قدام [#crazy_anim] اصل انتا قمت مستعجل من الحمام [#giggle] وعمال تقول يارب الارض تنشق وتبلعنى يارب

ربنا ينقذك باتنين جدعان يجوللك وينفخو صدرهم ويقولو [@tut_tut] حرام عليكى يا ولية الولا هيموت فى ايديكى اما كنشى هو راجل فاحنا رجالة ونقدر نادبك يا قليلة الادب
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هما قالو الكلمة دى وعينيهم ماتشوف الا ظلمة يا قلب امهم [@scared] والنعمة انا خفت والكمبيوتر عمال يجيب مية من ودانة معلشى يا كومبو انا قربت اخلص اهو [@computer_error] طيب طيب
اسف ياجماعة الكمبيوتر مش قادر يكمل الموضوع انتظرو المرة القادمة ونكمل قصة الشباب والبنات

تحيااااااااااااااااااااااااااااتى

الاســــــــــــــــد الابيـــــــــــــض

m.nada_x2@hotmail.com
الموقع الشخصى
www.1in2lion.yoo7.com

[#rose]

عدل سابقا من قبل الاسد الابيض في 16/11/2009, 12:57 am عدل 1 مرات
https://1in2lion.yoo7.com
الاسد الابيض
Admin
الاسد الابيض

اخلاق العضو : 0

جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Empty
مُساهمةموضوع: رد: جزاء المشى مع البنات الجزء الاول   جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Icon_minitime6/11/2009, 1:08 am

جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Cry2_anim جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Cry2_anim ازيكم ياعيال جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Cry2_anim جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Cry2_anim جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Cry2_anim

يانهارى انا شكلى قومت الصحافة والاعلام وكل حاجة عليا جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Crazy_anim حتى البنات بسم اللة ماشاء اللة من بعد اما جلهم الجزء الاول من رسالتى وهما عملين يبعتو فى تهديدات جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Bomb_anim انما اية تهديدات فلة جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Blow_anim

380 رسالة تهديد من بنات من جميع دول العالم و 4 بيشكرونى على الرسالة هههههههههه شكلهم عبيط ولا اية جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Giggle

واحدة تقولى رغم انى انا بنات بس الحور موووت بس بجد هى الحكايه ده حلصت ليك ولا ايه بس بجد دمك خفه مووت جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Smile بجد خد بالك من نفسك بعد الموضوع ده وبلاش تنزل الشارع جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Smile

انا بقولها اولا انا مش بلبس قمصان جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Grin_anim ثانيا انا بتكلم بجد مش خفة دم جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Hypnotised ثالثا والنبى قوليلى هتعملى فيا اية جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Cry2_anim

والتانية تقولى خلى باللك من ودانك جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Crazy_anim انا بقولها هى حصلت تجيبى سيرة ودانى وهى مش هنا جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Angry_anim

والتالتة تقول انا لو اعرف بيتكم اجى اخطفك واعمل فيك الى معملتوش فى الفرخة المدبوحة

انا اقول ليها انا مش فرخة جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Angry_anim بزمتكم يا جماعة انا فرخة جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Crazy_anim طيب قولى ديك جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Pikachu_anim ديك وابنة

الرابعة تقول انا لو مش بنت كنت عرفت اربيك وربنا لو شفتك هكللك مش بالشوكة وسنانى لا هاكللك بالمعلقة لانك مش هتستحمل اصلا جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Biggrin

انا اقول بزمتكم ياجماعة انا اتكل بمعلقة جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Cry2_anim لية هو الزبادى خلص من التلاجة بتاعتكم جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Angry_anim

وكتير وكتير كلام تهديد جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Cry_anim

دا انا هيطلع عين اهلى جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Hit_anim

اية رايكم يا جماعة اكمل موضوعى ولا اسكت واهرب جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Biker_anim زى الجندى الشجاع جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Idea_anim ايوة ايوة متستغربوش الجرى نص المجدعة جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Blush_anim

وخصوصا انى مش بحارب بشر جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Tongue

بس لا والف لا ان كان العيال دول عندهم ظهر هضربهم بالطوبة ولو اتحولت
ومعرفتش اظبط المشنكاح هصوت والم الناس عليهم ذكى صح ... ذكى

بس على فكرة انا عندى ظهرر جاكد اوى ومحدش يعرف يعملى حاجة جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Cheer_anim انا يبقى جارى مدير مكتب كاير سيرفس ودة حبيبى جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Ok عارفين لية اصل كان بيقول لواحد صاحبة واان قاعد معاة

انا داخل البيت لقيت مراتى متلغبطة ومش على بعضها ولما قلت ليها انا هدخل الحمام عرقت وقالت لالا انا خايفة عليك جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Nurse_anim

بس انا صممت اخش الحمام واول مافتحت باب الحمام لقيت واحد عريان خالص كان حاطط فوطة على راسة ومش حاطط حاجة تانية جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Crazy_anim اصل كان جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Mooning2 اقرع افتكر الحاجة التانية دى راسة جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Giggle

المهم انا شكيت فى مراتى وقلت للراجل انتا مين جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Furious

الراجل ياعين حبة امة بكى وقال انا واحد من الفضاء اسطر عليا ربنا يسطر عليك لحسن اتفضح فى وسط المجرات جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Cry_anim

صعب عليا ورحت مديلو بدلة من بتوعى ونزلتة لغاية باب الشارع

صاحبة قال ياراجل طيب انا اكرم منك لانى لقيت سبعة فى غرفة النوم وسترتهم واديتهم هدومى جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Stupidsmile

مش عارف بصراحة هما كانو اغبية ولا اية جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Mad_anim

واحد حاطط جدون عجلة فى وشة وبيقول علية شنب جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Pirate والتانى عمال يكح ويتف على الارض جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Hurt

يععععععععع جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Mad_anim طبعا التفة المرة الى فاتت كانت فى وش البنات بس التفة المرة دى فى الارض جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Say_anim

اانا بقى بصفتى الذكى الى فيهم ابو العريف يعنى زى ما بتقولى قلت
ليهم انهم يسدو عين الحمام والحمد للة مبقوش يلاقو ناس فى الحمام بقو يلا
قوهم فى البلكونة اصل انا عارف مين الناس دول الناس دول بيجو يشحتو ملابس
بالحداقة
المهم الراجل دة عشان قدمت النصيحة لية من يوميها وهو مستنى اى خدمة
يعملها ليا وطبعا انتو مش عاوزين اقوللك كاير سيرفس دى شركة مسئولة عن اية
جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Giggle

اعتزارى انا مش بتكلم عن كل البنات انا بتكلم عن اصحاب التهديدات الى انا مذكرتهاش جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Rose

,وعلى اللة حد ينفذ اى حاجة من الى قالها جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Furious والنبى ياجماعة انا غلبان وصغنون جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Cry3_anim وحساس جدااااااااا جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Cry2_anim

حرام تقتلو برائتى جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Startcry

انا هقول الجزء التانى وامرى للة بس محتاج شوية تشجيع جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Sweat جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Sweet_anim

الى مقراش الجزء الاول يقرة فى مدونتى بعنوان عفوا ايتها المراة ولكن انتى كذلك

ووداعا وادعولى ياشباب انى ما احد يغتالنى جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Cry2_anim انا هصوت عليا شوية

ياحبيبى ياخويا يالى كنت مهنيننى ومستتنى جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Cry2_anim بس يا ولية انا متجوزتش جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Blush_anim طيب

ياحبيبى يابنى يالى كنت مهنى بنتى جزاء المشى مع البنات الجزء الاول Cry2_anim

ههههههههههههههههههههههههههههه عاملة فيها حماتى وحياة امى اخلص بس من موضوع البنات ويجى دورك ياولية يا شلق

انا مش هصوت تانى لا لقى ابو الهول جاى

شباب لازم يكون الرفض والقبول على المدونة عشان الاصحاب كلهم يشفوها
ولو عدد الى وافقو كتير انا هكتب الجزء التانى ولو الى رفضو كتير مش هكتب
حاجة اوك مان اند جيرل

يلا بقى العواف عليكو
https://1in2lion.yoo7.com

جزاء المشى مع البنات الجزء الاول
صفحة 1 من اصل 1